Välkommen till
One Seven Store Internetbutik
Information till
dig som besöker vår Internetbutik för första gången. Klicka på
någon av varugrupperna här till vänster eller skriv in ett sökord i
sökfältet högst upp. Välj den produkt du önskar köpa.
Välj antal
och klicka på
KÖP. Du kan klicka på
VARUKORG längst
upp till höger för att se vad du beställt.
Mer produktinformation med innehåll får du när du klickar på
respektive produktbild.
När du är
klar med dina inköp, klicka på
KASSA längst upp till höger så kommer du till
vår betalningssida.
Här kan du välja
betalningsformerna: förskott, mot faktura eller kreditkort.
Priser
och villkor för leverans inom Sverige
Priserna är angivna i SEK.
Priser gäller tills vidare. Vi reserverar oss dock för
prisförändringar, ändringar av varu- och fraktpriserna eller p.g.a.
valutaförändring eller prisändring från våra leverantörer.
LEVERANS
Normal leveranstid är 3-10 dagar. Är en vara slut så är den slut och vi kan inte bara beställa en ny. Våra inköp sker till 99% utanför Sverige och vi kan inte beställa enstaka delar.
Du kan alltid se aktuellt saldo på våra artiklar. Men om ett flertal order av samma
artikel kommer in samma dygn kan slutförsäljning ske utan att det
syns i saldot.
BYTEN OCH ÅTERKÖP
Kunden måste kontrollera specifikationer och bilder på varan
noggrant. OneSeven.se återköper inte artiklar som är felaktigt
beställda, ta alltid bort den gamla delen först och jämför mot bild och specifikationer innan order. Är du osäker skicka oss en förfrågan via e-post.
Har OneSeven.se gjort en felleverans får du den utbytt utan
kostnad.Med dessa reservationer:
Orginalförpackningen är oskadad, dvs brukbar.
I övriga fall meddela oss skriftligt vad som blev fel. Vid
eventuella returer betalar kunden 150kr för frakt och expedition
samt returfrakten till OneSeven.se
SKADOR
Vid skador på paket eller vara gäller följande:
Om Du upptäcker att ett paket är skadat redan när du hämtar det,
anmäl det genast på platsen.
Upptäcker du en transportskada först när du kommer hem och öppnar
paketet, tag då utan dröjsmål kontakt med dem där du hämtat paketet.
Tag också kontakt med oss så att vi kan sända nya varor så snart som
möjligt.
Övriga skador anmäls till oss utan dröjsmål, senast två dagar efter
mottagandet.
WEBBSHOPPEN
Vi Reserverar oss för ev. "tryckfel" på hemsidan.
TILL SIST
Tag gärna kontakt med oss om du har några frågor eller något är
oklart
Varje nöjd kund gör oss stolta och glada ! |